piątek, 8 kwietnia 2016

EXTAZY!

Hej! :)

Przychodzę do Was z postem na temat Disco-Polo! Ostatnio leciał program ,,Rozmowy w toku,, tak szczerze Wam powiem że nie przepadam za tego typu programie - po prostu denerwują mnie osoby które tam przychodzą, żalą się przed kamerą o swoich problemach itd! Ale sobie tak leżałam i patrzę leci odcinek dotyczący Disco-Polo i oczywiście że kocham ten rodzaj muzyki musiałam zobaczyć co to! :)
Intuicja mi podpowiada że tutaj z Was drodzy blogowicze jeśli ktoś to ogląda lub widział przypadkiem to wiecie o czym mowa :)! 
No i tam był dziewczyny które są fankami różnych zespołów a szczególnie facetów którzy w nich śpiewają :D! No i widziałam w sumie tylko jedną dziewczynę bo potem chyba gdzieś musiałam iść. To dziewczyna była która jest na maxa wkręcona i zakochana i wgl wypowiadała się że wszystko mogłaby z Nim np: wyjść za mąż, założyć rodzinę, że jak była na koncercie to 2dni nie myła ręki, że szukała perfumy takiej której On używa i wszystkie w drogerii przeszukała aż w końcu znalazła :) jeszcze nie prała ciuchów które On je dotykał czy coś w tym stylu to było! A to chodzi o MARKUSA P, który śpiewa piosenkę ,,Kici kici miał,, jak i np ,,Obudź się,, . No i Ja potem postanowiłam że z tego rodzaju muzyki nie mam nikogo takiego który mi się podoba na mxa, w którym mogę być na maxa wkręcona i wgl. No ale postanowiłam to zmienić! Bo jak wiecie z wcześniejszych postów jeśli chodzi o siatkówkę bo ten sport kocham, jak i oglądać, grać no to Mój ideał to WINIARSKI!
No i jak widzicie na powyższe zdj znalazłam tego który mi się mega od zawsze podoba!! To jest EXTAZY!! Bo tak szczerze Wam się przyznam że nie na widzę chudych facetów! Wcześniej mi to nie przeszkadzało bo miałam dwóch Moich byłych którzy byli chudzi i może to dlatego! I potem prawie każdy w rodzinie a szczególnie Ciocia mówiła mi że mam sobie znaleźć pod Moją budowę ciała, lecz powiem Wam że nie każdy taki facet przy sobie lubi dziewczyny o takiej figurze jak Ja Oni również wolą chude! Ale jak widzicie EXTAZY to jest jego nazwa a nazywa się KAMIL CHLUDZIŃSKI wiem pewnie uważacie że nie powinnam tego pisać jak ma na imię i wgl ale chciałam byście wiedzieli jak się nazywa. I potem doszło do mnie że na prawdę na maxa mi się podoba, jest z Niego niezłe ciacho jak i z WINIARSKIEGO wiem każdy ma inny gust :* , nie ma w nim tak dużo i przesadznie siłki ani nic, jest po prostu mega zbudowany, przystojny, piękne ma oczy i wgl wszystko! <3
A teraz wstawię Wam jeszcze jedno jego zdj i kilka nutek które On śpiewa! :* <3 :*

  





2 komentarze: