środa, 25 stycznia 2017

Ulubieńcy Stycznia!

Hej!

Podoba Wam się wczorajszy post? :)
Za oknem nadal śnieg. Chciałabym aby już zrobiło się cieplutko ale nie za gorąco! Żeby już była Wiosna! :). Do rzeczy. Dzisiaj w poście ulubieńcy! Nigdy takiego wpisu nie robiłam mam nadzieję że mi wyjdzie i Wam się spodoba! :). Zapraszam!


1. Kosmetyk
Ulubionym kosmetykiem Stycznia jest kredka do ust z firmy np Wibo. Oczywiście też malowałam się z innych firm i też są super. Wcześniej nie wiedziałam że coś takiego w ogóle jest. Ale koleżanka mi o tym kosmetyku powiedziała i na prawdę ślicznie to wygląda na usta.



2. Jedzenie
W grudniu obchodzi się wigilię. Jedna z potraw wigilijnych zagości w tym poście. A są to pierogi ruskie. Uwielbiam je najbardziej! Lecz oczywiście pierogi można zrobić i jeść w każdym okresie roku! :)

3. Muzyka
Ostatnio przeglądałam sobie snapy od koleżanki i po prostu jedna piosenka z Disco-Polo wpadła mi w ucho i kocham ją najbardziej i jest ulubieńcem moim w styczniu! Oczywiście Ja kocham disco-polo i słucham już od ponad 4lat! A jest to:


Dejw - Pani w Kabaretkach (Official Video) DISCO POLO 2016



4. Horror

Horrorem stycznia jest DOM WOSKOWYCH CIAŁ. Pewnie kojarzycie ten horror. Ja już go oczywiście kiedyś oglądałam ale odświeżyłam sobie pamieć i oglądnęłam sobie ponownie a potem za jakiś krótki czas oglądnęłam go ponownie bo mi się spodobał! Polecam! :)




5. Cytat

'Prawdziwa miłość oznacza,że zależy ci na szczęściu drugiego człowieka bardziej niż na własnym, bez względu na to, przed jak bolesnymi wyborami stajesz.'


6 komentarzy:

  1. jak świąteczne pierogi to tylko te z kapustą i grzybami. <3 <3 <3 chociaż ruskie też są całkiem niezłe. ;) wczoraj na obiad je akurat mieliśmy. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no z kapusta i grzybami również lubię to fakt! :) <3
      ale ruskie cudo! <3 to super Ja ruskie jadłam jakieś 3tyg temu jakoś tak! pozdrawiam! ;*

      Usuń
  2. autorka nie wyraziła zgody na kopiowanie jej zdjęć. informuje nawet o tym na swoim blogu, chodzi o kredkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wpisałam w google kredka do ust i po prostu wzięłam także sory każdy moze sobie brac zdj z google

      Usuń
  3. Ja uwielbiam pierogi ale z kapustką :) za ruskimi nie przepadam :D Obserwuje kochana :)

    OdpowiedzUsuń