poniedziałek, 23 stycznia 2017

Mój prywatny instagram! ZAPRASZAM DO OBSERWACJI! :)


Cześć Wam! :)
Dzisiaj przychodzę do Was z wpisem o tematyce 'Instagram' chciałabym Was bardzo ale to bardzo serdecznie zaprosić na tą aplikację i jeśli jeszcze ktoś jej nie ma ani nie ma tam konta to zachęcam do założenia! Ja mam tam konto już od pewnego czasu w sumie od kilku lat ale nie mogę Wam powiedzieć dokładnie od kiedy bo w sumie sprawdziłam sobie kiedy wstawiłam ostatnie zdjęcie i data jest 15 grudnia 2015r. Lecz u mnie jest tak że raz dodaje zdjęcie raz usuwam bo np nie podoba mi się wygląd czy coś w tym stylu więc konto mam na pewno dłużej! :)
I bardzo jestem z tej aplikacji zadowolona i nigdy bym tam konta nie usunęła ponieważ dodaje tam zdjęcia z moich wakacji albo co robię w danym dniu choć staram się nie dodawać zdjęć zbyt często co robię w danym momencie to akurat wolę robić na Snapchacie a o Snapchacie na pewno również zrobię wpisa! :)
I wiem że nie dodaje systematycznie wpisów ale po prostu nie zawsze mam o czym pisać. Wolę rzadziej i wtedy po prostu jak coś wpadnie mi do głowy tak jak teraz pisać właśnie o 'Instagramie'! :)

Poniżej dodam Wam zdjęcia screenów Mojego instagrama także bardzo ale to bardzo Was na niego zapraszam! I oczywiście obserwujcie Mojego bloga jeśli tylko chcecie, komentujcie, podawajcie mi swoje blogi w komentarzach jak i też możecie podawać swoje nazwy na instagrama to Ja na pewno Was zaobserwuje! <3
Buziaczki! :* <3


Na razie mam taki wygląd, ale myślę o bardziej jaśniejszym i o bieli! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz