poniedziałek, 30 stycznia 2017

WHAT'S ON MY IPHONE 5? + CASE

Hej kochani przychodzę do Was z postem odnośnie Mojego telefonu. Jak widzicie po nagłówku to będzie na temat Iphone 5! Miałam wcześniej Iphone 4s ale teraz mam 5 i bardzo sie z tego cieszę i jestem zadowolona! Nie zamienię już go na żaden innych! Ma co prawda dla większości mały ekran kto lubi duże ekrany to będzie dla tej osoby za mały! Też lubię duże ekrany ale mimo wszystko nie zamienię go nigdy zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia! Iphone 5 mój ma kolor srebny! Jest taki śliczny! <3 :)
Nie przedłużając dłużej wymienię i skrócie przedstawię Wam aplikacje które się na nim znajdują.


Facebook
Ta aplikacja znajduję się na Moim telefonie i na pewno na większości telefonach również którzy z niej korzystają. Najprawdopodobniej dzięki tej aplikacji dowiedzieliście się o tym blogu. 

Messenger
Więc jeśli posiadasz Facebooka to i na pewno Messengera. Aplikacja ta zastępuje się dzisiejszą rozmową że nawet sms już wyszły z mody.

Instagram = marzenapanekk
Zapraszam na Mojego instagrama. Oczywiście możecie podawać swoje nazwy w komentarzach. Bo na pewno w XXI wieku tą aplikację posiada każdy! :)
Mój słaby punkt. Jestem od instagrama uzależniona. Każdy na pewno jest od czegoś uzależniony. Właśnie tworzę tam swój nowy wygląd - postaram się by wszystko było białe, jasne! :)

Snapchat = maarz.1
Z tego co mi wiadomo i słyszałam to chyba jedyna część młodzieży która nie ma snapchata, to ta która posiada na telefonie Windows. Lubię tą aplikację ponieważ lubię sobie powysyłać ze znajomymi śmieszne snapy bądź pooglądać co robią lub co robią znane gwiazdy np: Rafał Maślak. Pamiętam jak kiedyś nie umiałam się obsługiwać tą aplikacją! :D

WhatsApp
Używałam kiedyś tej aplikacji ale potem ją jakoś usunęłam. Ale Moja kuzynka jej używa bo więcej na tej aplikacji pisze niż sms. No i powróciła na Mój telefon bo własnie tam z nią piszę i z siostrą. Mam nadzieję że namówię znajomych na tą aplikację. Jest darmowa, można pisać ile się chce, wysyłać sobie zdjęcia. Tylko minus tego jest taki że trzeba być połączonym z Wifi. Ale myślę że w tych czasach każdy ma darmowy internet! :)

YouTube
Mam konto na gmail i zarówno to samo na YouTube. Nie jestem YouTuberką lecz chciałabym być. Ale widzę że to niemożliwe. Ale jestem zawsze zalogowana, więc jak włączę sobie Wifi to zawsze przychodzą mi powiadomienia od YouTuberów których obserwuje i pojawia mi się że akurat wstawili nowy filmik! :)







7 komentarzy:

  1. Piszesz bardzo niezrozumiale. Dla przykładów, zacytuję:
    "na większości telefonach również którzy z niej korzystają.", "Aplikacja ta zastępuje się dzisiejszą rozmową że nawet sms już wyszły z mody.". Poza tym za bardzo powielasz słowa, powtarzasz, np. "aplikacja", "ale". Zamiast tego wstawiasz za dużo niepotrzebnych słów, zdań. Nie stosujesz przecinków, no, ogólnie znaków interpunkcyjnych. Zdjęcia nieprofesjonalne - a chyba to przeciągają uwagę Czytelnika najbardziej - wyraźne, duże, czyste zdjęcia. Pozdrawiam!
    PS nie odbieraj tego jako hejt, to owszem, krytyka - ale konstruktywna! liczę na poprawę, bo wpadnę do Ciebie jeszcze nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś nie miałam pojęcia co to snapchat i go nie ogarniałam - teraz to moje uzależnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie umiem zyc be komunikatorów typu Messenger Snapchat. Teraz nawet na Instagramie jest relacja tak ze to tez jest prawie jak snap :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tego wszystkiego używam :) Mega post! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! również pozdrawiam! I dziękuje za tak miłe komentarze! :*

      Usuń