wtorek, 31 stycznia 2017

LOVELY: K-LIPS! SWEETY!


Hej kochani! Przychodzę do Was z postem na temat pewnego zestawu od Kylie Cosmetics o którym było bardzo głośno w internecie. I jakoś wcześniej nie zastanawiałam się ani nie miałam w planie kupić tego zestawu ale dzisiaj z chłopakiem byliśmy w centrum no i powiedział byśmy poszli do Rossmanna i że mi kupi! Bardzo się ucieszyłam bo bardzo chce ten produkt przetestować. Bardzo się bałam że akurat mojego odcieniu nie będzie którym jest SWEETY ponieważ zauważyłam ze schodzi ten zestaw jak świeże bułeczki. Ale na szczęście był! <3. Tych dwóch odcieni brązu nie było żadnego! :O
W skład zestawu wchodzi matowa pomadka jak i kredka. Są one mocno 'zainspirowane'. 
Ja na razie posiadam ten jeden odcień jaki widzicie na zdjęciu czyli SWEETY a może kiedyś sobie jeszcze jakiś dokupię! Myślę że 20 zł nie jest aż tak dużo a z tego co oglądałam filmiki to YouTuberki chwalą ten produkt więc myślę i czuję że tak właśnie jest że ten produkt mi się sprawdzi! 


Zacznijmy może od podstaw, czyli od opakowania. Pudełeczko, w którym znajduję się produkt jest bardzo staranne, klasyczne i utrzymane w takich delikatnych kolorach które mi się bardzo ale to bardzo podobają. I w tym momencie jest to produkt obok którego nie przeszłabym obojętnie.
W środku znajdziemy matową pomadkę i konturówkę która również jest matowa. Plus za to że odcień pomadki jak i konturówki są identyczne.



Na tym zdjęciu właśnie przedstawiam wam jak jest zapakowana w pudełeczku ta pomadka i konturówka o odcieniu SWEETY! :)



Tutaj macie tył pudełeczka gdzie jest opis co znajduję się w pudełeczku i jest opisane. Poniżej dam wam zbliżenie na język PL! :)


Jeśli chodzi o moją opinie na temat pomadki i konturówki to niestety nie mogę na razie napisać bo dopiero ją kupiłam dzisiaj nie dawno. Ale na pewno w kolejnych postach o niej wspomnę i napisze swoją opinie! Miłego czytania! Pozdrawiam! :*



10 komentarzy:

  1. Nie testowałam, ale mam zamiar :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam matowe pomadki. Niestety u mnie w mieście nie ma jej w rossmannie, ale musze ją upolować i przetestować! :)


    Zapraszam:
    http://paniantosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem! No właśnie mówili że jeszcze nie w każdy Rossmanie jest ale na pewno ją zdobędziesz! :)

      Usuń
  3. Ostatnio są bardzo popuralne :) Kuszą mnie ale narazie je sobie odpuszczę:) Ten kolorek jest prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak tak! Własnie mi się teraz wydaję że jest dla mnie za jasna ale na pewno na okazję się nią pomaluję a jak będę miała kasę to sobie kupie inny odcień! :)

      Usuń
  4. Muszę się po nią wybrać do drogeri, kusi mnie hihi ;D thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. One nie są od Kylie Cosmetics, gdyż jej pomadki kosztują w okolicy ok.150zł, wiem, bo sama posiadam. Te są INSPIROWANE pomadkami od Kylie, ale są z Lovely. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sama ostatnio zapolowałam na te pomadki :D udało mi się zgarnąć ostatnią w odcieniu pink poison .
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń