czwartek, 16 marca 2017

KOSMETYKI KUPIONE DZISIAJ! :)

Hejo Wam! Jak tam minął Wam czwartek? Pewnie cieszycie się że jutro już piątek, piąteczek, piątunio! Że już weekend! Że będziecie mogli sobie gdzieś wyjść na dyskotekę czy coś. Ja niestety mieszkam jak na razie na wsi więc nie mam takiej możliwości gdzieś pójść, ale jak przeprowadzę się z Moim do Białegostoku to może, kto wie - gdzieś myślę że pójdziemy. Chodź teraz już jak mam faceta to nie ciągnie mnie tak na dyskoteki! :)

A dzisiaj byliśmy sobie w Grajewie bo Mój miał do dentysty na 13 więc pojechaliśmy ze znajomym o 12, po drodze do biedronki na zakupki, później do dentysty podrzucić Adriana. A Ja, ten znajomy i Mama Adriana pojechaliśmy do mniejszego sklepu bo chcieli puścić totolotka a Ja przy okazji kupiłam sobie doładowanie, bo już nie mogłam wytrzymać i dać sobie rady że nie mam jak odpisać i nie wszyscy mają że mogą dostawać sms z bramki z internetu. Później podjechaliśmy pod dentystę bo to był kawałeczek i czekaliśmy z pół godzinki na Adriana. Potem wysadziliśmy ich pod bankiem bo musieli tam pójść do apteki i do banku założyć konto. :)

No a Ja z tym znajomym zajechaliśmy koło Rossmana, On poszedł sobie coś kupić jakąś bułkę a Ja do Rossmana po dwie rzeczy. Za chwilkę Wam pokażę po jakie rzeczy sobie poszłam! 
Nowe kosmetyki do moich kosmetyków. Oczywiście podkład zawsze kupuje ten sam ale kupiłam sobie na zapas by mieć bo nie wiadomo czy w tym miesiącu będziemy w Grajewie także wolę mieć na zapas, wiadomo. :)



Podkład z miss sporty - 16,49 zł



Wibo Fixing Powder (Półtransparentny puder matujący. Utrwala makijaż, zapewniając matową skórę przez cały dzień) - 12,99 zł


Mam nadzieję że wpis Wam się spodoba! Do następnego! :)
Instagram: marzenapanekk
Snapchat: maarz.1


M.

17 komentarzy:

  1. Widziałam te produkty w Rossmanie, ale nie skusiłam się je kupić - mam swoje, zaufane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kosmetyki muszę pokazać moje dziewczynie by zobaczyła bo jest zajarana tym światem. Fajnie pokazane zakupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh koniecznie! ;)
      Dziękuje za miły komentarz! :)
      A w tym poście są również kosmetyki które kupiłam ostatni:
      http://marzenaap.blogspot.com/2017/03/nowe-kosmetyki-dostaam-na-dzien-kobiet.html

      Usuń
  3. Nie wiem czemu ale nie jestem przekonana do tego podkładu przez moją koleżankę której się nie sprawdził. Ja bardzo polecam Maybellin Afiniton :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miała ten podkład i super mi się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkład jest ekstra ❤ testowałam ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mieszkam na wsi i gorzej jest z dojazdami na dyskoteki czy w inne tego typu miejsca. Aktywny dzień miałaś, pozdrawiam i czekam na kolejne wpisy :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkład jest cudowny, używam go i jest wspaniały, polecam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie polecam podkładu. Mam delikatną skórę, z tendencją do różowień i z problemami trondzikowymi. Podkład pogorszył jeszcze stan mojej cery. Ma słabe krycie, skóra przez niego nie oddycha. Na pewno sprawdzi się u osób ze zdrową skórą, u mnie był wielkim błędem :)

    https://szufladowe-banialuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne kosmetyki wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój czwartek był mega zapracowany, latałam między dwiema uczelniami i jeszcze warsztaty. Ale lubię mieć czas maksymalnie zorganizowany :)
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ani puder, ani podkład nie są niestety dla mnie:(
    http://momentdlamniee.blogspot.com/2017/03/pojecie-szczescia-osobiste-odczucia.html

    OdpowiedzUsuń