środa, 15 marca 2017

NOWY SPRZĘT DO PAZNOKCI PRZETESTOWANY WCZORAJ! :)

Cześć!

W poniedziałek dodałam dla Was wpisa na temat zestawu do paznokci który sobie zamówiłam na allegro i pokazałam Wam wszystko na zdjęciach mam nadzieje że się podobało! :)


Mi się wydaję że tak, ponieważ ten post z poniedziałku ma aż 402 wyświetlenia!! Po prostu bardzo Wam za to dziękuje teraz widzę co tak na prawdę Was interesuje, lecz nie zawsze jak dodaje wpisa to mam tego typu rzeczy do pokazania czy opisania. Ale jak teraz mam taka możliwość to oczywiście się z Wami tym dziele!

Ciesze się że mogę dla Was blogować! I ciesze się z tego powodu że powróciłam do blogowania! Po prostu kocham to robić dla siebie jak i przede wszystkim dla Was! <3

Właśnie w poniedziałek nie zdążyłam już sobie zrobić paznokci ale myślę sobie że w końcu trzeba przetestować nowy sprzęt i zobaczyć czy wszystko działa tak jak powinno i czy sobie dam radę. Ponieważ to był Mój pierwszy raz kiedy sobie sama robiłam paznokcie więc wiecie że to jest ciężej niż ktoś komuś robi. Trochę mi to zajęło i to bardzo długo ale wiecie to pierwszy raz więc chciałam mieć wszystko dopracowane na 100% i wszystko pięknie zrobione dlatego oczywiście się nie śpieszyłam. Mam nadzieję że jak wejdę w prawe to będę koleżanką robić już pazurki i będzie super!

Ja z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona i po prostu w pazurkach zakochałam się od pierwszego wejrzenia! Myślę że kupię sobie w najbliższym czasie inne kolory i nie będzie to tylko biały które mam właśnie teraz zrobione na biało. Może nie wszystkim się spodoba Mój kształt, dopracowanie itd. Ale wiadomo każdy człowiek spotyka się z krytyką. Ale jak dla mnie one są cudowne i mi się bardzo podobają i to najważniejsze! <3


A teraz pokaże Wam efekt końcowy Moich paznokietek!



Zapraszam również na Mojego instagrama: marzenapanekk , Snapchat: maarz.1
I mam nadzieję że wpis się spodoba! Pozdrawiam! :*

M.

2 komentarze: