niedziela, 16 lipca 2017

DAWNE CZASY NA TEMAT DZIECIŃSTWA!


Hejka Wam Kochani blogowicze i czytelnicy! :)
Przychodzę do Was z wpisem niestety po dość długiej przerwie - na prawdę Was przepraszam że dawno nic nie dodawałam! Jakoś miałam dużo spraw i rzeczy na głowie...
Ogólnie to ze związkiem i tak dalej! Na szczęście ze związkiem już dawno skończone 2 miesiące temu więc jest idealnie, cudownie, mam spokój od tego całego starania się o faceta znów itd.
A jeśli będę mieć kolejny związek to przyrzekłam sobie że już więcej nie będę zabiegać o faceta, starać się o wszystko itd - niech teraz facet pokaże że mu zależy, że kocha...

A wczoraj Ciocia przywiozła mi tego selfiaka do robienia zdjęć! <3
Nie wiem jak to dokładnie się nazywa hehe, bo inni mówią selfiak, inni patyk itd heh! :)
I już jak pojedziemy to będę mieć nowy telefon!!! <3
Bo właśnie wzięłam sobie iPhone 7 hura!!! I dostanę go jakoś w środę coś takiego bo Pani powiedziała że do trzech dni roboczych już nie mogę się doczekać jak go będę mieć! <3

A jeśli chodzi o dzisiejszego wpisa to będzie dotyczył tego co w dzieciństwie się kolekcjonowało, zbierało! :)
Te rzeczy które przedstawię to właśnie zbierałam i kolekcjonowałam za czasów dzieciństwa i większość z Was na pewno też! :)

I postaram się od dzisiaj być bardziej aktywniejsza co do wpisów!



1. KARTY TELEFONICZNE


2. ZABAWKI Z KINDER NIESPODZIANKI


3. KARTECZKI DO SEGREGATORA


4. TAZOSY


6 komentarzy:

  1. Jak weszłem na ten wpis od razu przypomniało mi się dzieciństwo kiedy zbierało się tazony, i z Kinder bawiło się zabawkami, Dziękuję ci. Z tymi kartkami nie zbierałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie masz za co dziękować :) bo za co? :)
      no karteczki to raczej dziewczyny zbierały ;) no mi też od razu dzieciństwo się przypomina!

      Usuń
  2. Ooooo tak, kiedyś zbierało się karteczki i się nimi wymieniało. Zawsze jak szło się do sklepu to naciągało się mamę, żeby kupiła nowe hahaha :D

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam ten szał na karteczki do segregatora :D mialam tego bardzo dużo :D pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń