niedziela, 22 października 2017

22.10.2017!

No witam Was bardzo serdecznie! :)

Wiem, wiem że pewnie we wcześniejszych postach pisałam wielokrotnie że już więcej nie będę robić przerw jeśli o dodawanie i pisanie wpisów. Przepraszam Was z całego serca że pisze tak a potem nie dotrzymuje słowa i po prostu znikam.
Teraz już na pewno nie będę obiecywać że wpisy będą regularnie i że będę aktywna ponieważ, jak to w życiu bywa nie wszystko idzie po naszej myśli.
Dlatego jak tylko coś będę miała do tego by Wam coś pokazać, polecić czy co kol wiek to na pewno to zrobię i pojawi się to na Moim blogu. :)

A co u mnie? No u mnie w sumie chyba nic się nie zmieniło! Lecz jak to mówią codziennie jest innych dzień i zawsze się coś zmienia tylko nam się wydaję że nie.
Nie wiem czy wspominałam ale pracuje jako Pracownik Linii Produkcyjnej a dokładnie w firmie produkującej głośniki do samochodów w Bielsku-Białej, powiem Wam że pracuje tam od 15 Maja i jestem bardzo zadowolona z tej pracy. W końcu ma się własne pieniądze itd jest na prawdę super. Teraz że mamy inwentaryzację w pracy to idę do pracy tylko do środy. Trochę przykro bo wypadły mi II zmiany ale damy radę!!

No i chciałam Wam jeszcze przekazać że zamówiłam sobie kosmetyki na Kosmetykizameryki.pl!
Jeśli ktoś zna tą stronę i już coś z niej zamawiał to super, a jeśli ktoś nie to bardzo polecam tą stronę i na prawdę można tam znaleźć coś fajnego i taniego - Ja znalazłam! :)
Jak i również na Allegro zamówiłam sobie organizer na kosmetyki to również na pewno zobaczycie tutaj wpis o tym i zdjęcia! :)
Mogłabym te dwie rzeczy połączyć w jeden wpis ale zrobię o tym dwa wpisy!

Teraz Wam pokaże piosenkę którą posłuchałam raz i się w Niej zakochałam!
A piosenkarz jest po prostu mega przystojny i cudowny! Aż mam Go na tapecie jak i na Facebooku na zdjęciu w tle! Niestety jest gejem :( ale po prostu jest boski! <3

Miłego czytania jak i wieczorku! :*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz