poniedziałek, 14 listopada 2016

Paznokcie żelowe! :)



Hej!
Jak tam mija Wam poniedziałek? Jak spędziliście weekend? Bo Ja w sumie spędziłam w domku. Byłam u kuzynki w jeden dzień. A w sobotę przyjechała do Nas Ciocia z Wujkiem. A teraz właśnie piszę wpisa na Mojego bloga! :)
Jak widzicie po zdjęciu powyżej i nagłówku to możecie się domyślić o jakiej tematyce to będzie!
Zarówno o Paznokciach Żelowych! Byłam właśnie robić 4tygodnie temu u koleżanki i zrobiłam sobie takie, możecie po starszych postach jak kiedyś dodawałam skojarzyć że mogłam mieć podobne albo nawet takie same już dokładnie nie pamiętam czy na Moim blogu jest taki post! :)
Ale cieszę się że takie miałam bo były na prawdę śliczne, takie delikatne! Nie przepadam za ciemnymi kolorami wole właśnie takie jaśniejsze! No ale ściągłam je dwa dni temu bo w sumie już minęło 3tygodnie a mi zawsze trzymają się do końca! Teraz planuje sobie zrobić o tematyce "Paznokcie żelowe - świąteczne"! Mam już wybrany styl że wszystkie paznokcie białe a na tych paznokciach w oby dwóch rekach gdzie miałam ten brokat zwany "Syrenka" to chce płatek śniegu, chciałam niebieski ale nie wiem czy się uda więc pewnie będzie czarny! Jeszcze nie ustaliłam z tą samą koleżanką dokładnego terminu więc w sumie pewnie na miejscu wszystko ugadamy dokładnie i może Ona coś sama jakoś inaczej mi zaproponuje. Bo pomysł z tym brokatem "Syrenka" Ona zaproponowała żeby nie były wszystkie takie same paznokcie żeby był jakiś delikatny dodatek. Lecz nie powiem lubię również jak paznokcie są wszystkie takie same! :)
Nie lubię jak każdy paznokieć jest inny np: jeden paznokieć różowy drugi żółty itp to jest dla mnie przesada i takie lekko chore, masakra...



Nutka na dziś: 

2 komentarze:

  1. Paznokcie, które sobie zrobiłaś są naprawdę śliczne! Chciałabym takie, jednak żal niszczyć mi moje naturalne, które są naprawdę w cudownej kondycji. Taki uroczy róż :)
    Ja jak maluję swoje to też jednym kolorem, a na jednym paznokciu daję jakiś brokat bądź jakiś wzorek, wtedy nie wygląda to nudno.
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem! No dokładnie, dokładnie! I dziękuje za miły komentarz! :)

      Usuń