niedziela, 18 grudnia 2016

PRZEPROWADZKA!


Hejka! :)
Co tam u Was słychać ciekawego? Jak Wam mija niedzielne po południe? Jest u Was już śnieg czy jeszcze nie? Bo obecnie nie ma mnie w domu czyli nie ma mnie w Bielsku-Białej jestem obecnie za Białymstokiem u Swojego chłopaka!
Dlatego taki tytuł "PRZEPROWADZKA!"
Ostatnio grałam sobie w Cs'a pewnie wiele z Was osób wie co to gra! :P . Pewnie dla Was dziwne że dziewczyna gra w Cs'a hehe :D ale Ja znam parę dziewczyn które też grają!
No i tak w piękny dzień 05.12.2016r grałam sobie w Cs'a no i przywitałam się z wszystkimi którzy grali - aż w pewnym momencie napisał do mnie pewien chłopak o nicku Mentos1405. Mentos - dlatego że go tak przezywają już od młodszych lat. Napisał że jak coś będę potrzebowała w sprawie gry to poda mi Swojego fb i zawsze będę mogła do Niego napisać. No i wpisałam Jego imię i nazwisko w wyszukiwarkę i napisałam do Niego i czekałam aż zaakceptuję Moja prośbę!
Poczekałam kilka minut i odpisał mi! ODPISAŁ! Ucieszyłam się bardzo mocno! :)
No i zaczęliśmy sobie swobodnie pisać - tak po prostu jak ludzie którzy się nie znają. Pisałam mu słodkie słówka, wysyłałam emotki itp i On też zaczął ze mną tak pisać. Potem po wymienieniu się kilkunastu zdań i słów, podał mi Swój numer telefonu no i tak zaczęliśmy więcej pisać ze sobą smsów potem też miał do mnie darmowe minuty to dzwonił do mnie by porozmawiać.
Po kilkunastu godzinach zaczęło Mi i Jemu na sobie zależeć wiem że to tak szybko dla Was pewnie i nierealne i niemożliwe ale My tak mieliśmy że Nam zaczęło bardzo zależeć na sobie i nie chcieliśmy siebie stracić nawzajem! Potem On nagle zaproponował że przyjedzie z końca Polski specjalnie dla mnie do Bielska-Białej - od siebie jechał 11h do Wrocławia by zatrzymać się u kolegi a potem z Wrocławia o 18 miał pociąg do Bielska-Białej którzy jechał 4h i SPOTKALIŚMY SIĘ! Pojechaliśmy do Motelu w którym On się zatrzymał aż 5dni! Ja do Niego przychodziłam codziennie i spędzaliśmy ze sobą całe dnie i prawie aż do samego rana czas! No i w pewnym momencie wpadliśmy na pomysł że Ja się spakuje i pojadę do Niego do domu już na stałe! Ja też miałam różne historię w domu już nie wytrzymywałam tam za bardzo totalna masakra Wam powiem :/ ! Aż postanowiłam się spakować i wyjechać razem z Nim! I teraz tego nie żałuję jest zajebiście, spędzamy ze sobą każdą minutę, godzinę, śpimy razem obok siebie! Jest tak pięknie i cudownie! Jestem u Niego tu na zawsze a gdzieś w połowie Stycznia planujemy wyjechać za granicę do pracy! Ogólnie teraz piszę tego wpisa a Mój mężczyzna poszedł podłożyć do pieca! Oczywiście więcej będę opisywać w kolejnych notkach! Buźka! :*

18 komentarzy:

  1. Super post. U mnie nie ma jeszcze śniegu ale czekam. always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam za odwagę - taka przeprowadzka na drugi koniec Polski to coś!

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam za odwagę, ja chyba nie odważyłabym wyjechać tak daleko do osoby, której prawie nie znam.
    Życzę Wam jak najlepiej. :)
    Pozdrawiam http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje :) Super post :) https://mental-giant.blogspot.com/2016/12/rosegal.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę odwagi, ja bym tak nie dała rady :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Historia prawie jak z bajki fajnie że takie sytuacje mają również miejsce w rzeczywistości 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam za uwagę! A historia super, jak z bajki! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. No to powodzonka . Nie odważyłbym się na tak poważny krok także gratuluje .
    Obserwuje tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna historia! :)
    Życzę dużo, dużo szczęścia!

    leseratte.blog.pl

    OdpowiedzUsuń