niedziela, 5 lutego 2017

HISZPANIA - LLORET DE MAR!



Cześć! 
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić w tym poście pewne miasto a mianowicie Lloret de mar które znajduję się w Hiszpanii! Wcześniej wiadomo że słyszałam np. o Grecji, Wenecji czy właśnie o Hiszpanii. Ale jakoś nie brałam pod uwagę tego że któreś z tych miejsc mi się spodoba czy w którymś miejscu po prostu od razu po zobaczeniu go się zakocham. No i tak jak widzicie po zdjęciu powyżej jest to właśnie Lloret de Mar! Po prostu jak zobaczyłam to miejsce, te wyspy, te plaże, palmy, cudowne widoki, dyskoteki, drinki, tą czystą wodę w oceanie i w ogóle (oczywiście nie ze względu na dyskoteki to miejsce pokochałam i chce tam jechać w przyszłości). Pewnie nie jedna osoba z Was domyśla się gdzie mogłam zobaczyć to przecudowne miejsce no wiadomo w internecie no ale prędzej w telewizji a dokładniej to leciał taki program jak co? Właśnie! Jak 'Pamiętniki z Wakacji!'. Ja to oglądałam i na pewno nie jedna osoba z Was! :). Jak zaczęłam oglądać własnie ten program no albo serial odcinkowy każdy może sobie to nazwać po swojemu prawda :), to od razu mi się spodobało i oglądałam to zawsze każdy odcinek no w sumie nie każdy bo jak każdemu na pewno zdarzyło się przeoczyć jeden odcinek. I właśnie przez ten program zakochałam się w tym mieście! To dzięki temu programowi dostrzegłam jaka na prawdę ta Hiszpania jest przepiękne. Jakie tam są piękne miejsca, ten ocean i w ogóle. I na pewno to miejsce jest u mnie na pierwszym miejscu gdzie chciałabym pojechać na wakacje. Oczywiście nie mówię że w tym roku 2017, ale myślę że w przyszłości się to spełni i tam polecę. To zarówno jest miejsce gdzie chciałabym spędzić wakacje, ale i Moje marzenie - które nim jest od bardzo ale to bardzo dawna. Osoby które znają mnie nie od dzisiaj jak kuzynka, koleżanki czy najbliższe przyjaciółki to na pewno wiedzą o tym moim marzeniu! Jak już będę tam na miejscu a na pewno będę to będę robić najcudowniejsze zdjęcia (oceanu, palm, widoków, pokoju w hotelu, zabytków, ulic itp), nie zapominając o odpoczynku z najbliższymi mi osobami jak i pójść na zagraniczną dyskotekę zobaczyć jak to jest! I dziękuje temu programowi no czy serialowi odcinkowemu że powstało to wszystko dla oglądających bo gdyby nie to to pewnie nie znalazłabym w sobie tego jednego jedynego miejsca do którego chciałabym polecieć, zwiedzić i spędzić tam najpiękniejszy czas i chwile i żeby to miejsce było moim marzeniem! Dzięki temu wszystkiemu tak się to wszystko potoczyło że teraz mam to marzenie i bardzo się z tego cieszę bo to miejsce jest po prostu cudowne! Co Wam mogę jeszcze więcej powiedzieć? Że jak tam będę w przyszłości i będę na miejscu to na pewno na Moim blogu wszystko pokażę i opisze więcej! Mam nadzieję że wpis się spodobał i miło Wam będzie się go czytać! Pozdrawiam i buziaki! :*

M. 








18 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo zachęcająco. Na pewno można tam oderwać się od codzienności ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w Lloret, a także kilka kilometrów dalej w Blanes. Są to miejscowości typowo turystyczne co nie zmienia faktu, że jest tam naprawdę ładnie. Miękki piasek, czysta woda, super widoki. Niedaleko leży także Tossa de Mar, miasto które warto odwiedzić, a godzinę drogi od Lloret - Barcelona. Pozdrawiam, K! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Zazdroszczę Ci! :)
      Dziękuje za miły komentarz! Moja kuzynka była w Barcelonie!
      Pozdrawiam M! :*

      Usuń
  3. pomysłowy post :) Myślę że też kiedyś to miejsce odwiedze ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lloret to jedno z moich podróżniczych marzeń, a narodziło się właśnie przez oglądanie pamiętników z wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. w lloret jest morze, a nie ocean :)

    dryclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ja sobie napisałam ocean! Także pozdrawiam...

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. Skoro tam jest morze, to masz pisać morze, a nie że Ty sobie wymyślisz ocean i nagle pstryk tam jest ocean. W dodatku widać, że nie potrafi do Ciebie dotrzeć, iż ktoś inny ma rację, a Ty się mylisz :) zanim następnym razem coś napiszesz, dowiedz się wszystkiego dokładnie

      Usuń
  6. Fajnie byłoby, gdybyś dzieliła swój post na akapity, robiła przerwy między nimi. Ciężko się czyta jak wszystko jest zbite w jednym miejscu. :) I oczywiście życzę powodzenia w spełnieniu marzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Ale Ja piszę w taki sposób i tak pozostanie także wybacz...

      Usuń
  7. Świetny post, sama z chęcią wybrałabym się do Hiszpanii.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, a może akurat coś ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za tak miły komentarz! :)
      I oczywiście zajrzę do Ciebie!

      Usuń
  8. Mam nadzieję, że mi uda się kiedyś w Lloret. Jedno z moich marzeń!
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń