środa, 22 lutego 2017

♡ Fakty o mnie! ♡

Hejka!

Przepraszam ale tego posta piszę o 1 w nocy! Jakoś tak po prostu wyszło. Tak sobie siedzę i siedzę patrzę jak Mój mężczyzna gra sobie w czołgi, śmiejemy się, rozmawiamy po prostu spędzamy sobie nocne chwilę razem! No i tak wpadłam na pomysł że skoro chwilkę nic nie robię takiego szczególnego to po prostu napisze dla Was wpisa myślę że będziecie zadowoleni tym postem.

Ogólnie dzisiaj byliśmy w mieście bo Mój mężczyzna miał do dentysty ale że mieliśmy jeszcze troszkę czasu to wstąpiliśmy najpierw do cukierni po małego torcika na Moje piątkowe urodzinki, później do biedronki i lidla no a potem do przychodni. Wróciliśmy do domku jakoś o 15:30 i robiliśmy obiadek spaghetti - pycha, mniam! :)
Ale jutro rano przed 11 musimy jechać jeszcze raz ponieważ Mój musi zrobić zdjęcie i dostarczyć do przychodni do dentystki. I jeszcze po prosiłam Mojego byśmy kupili pełno balonów na piątek! Jupi! <3


Przechodzimy do właściwego wpisu

1. Nazywam się Marzena.
2. Mieszkam w Bielsku-Białej.
3. Mam ciemne włosy i niebieskie oczy.
4. Obecnie się nie uczę.
5. Mam starszą siostrę i starszego brata.
6. Mój chłopak ma kota Opryszek jak i mamy chomika.
7. Ogólnie to oglądam Barwy Szczęścia i M jak miłość.
8. Często się wzruszam (a szczególnie na jakiś momentach np: oświadczyny + jakaś do tego piosenka) wiem dla niektórych może być to troszkę dziwne.
9. Lubię sobie śpiewać jeśli jestem sama bądź jest obok mnie chłopak.
10. Po domu lubię luźne ubrania jak np: dres. Na co dzień również.
11. W czerwcu zostanę ciocią.
12. Uwielbiam dres. Najwygodniejsza rzecz :).
13. Bardzo lubię słuchać piosenki disco polo.
14. W zerówce moją ulubioną bajką były Teletubisie.
15. Nie lubię za bardzo zimny, ale znów nie lubię jak jest zbyt za gorąco.
16. Zawsze mówię to co myślę, czasem wygląda to chamsko.
17. Bardzo często przeklinam (ale jeśli gram w cs'a bo lubię tą grę i jestem tam adminką to jestem kulturalna).
18. Lubię się malować bez tego ani róż (podkład, kredka, szminka)
19. Mam cerę trądzikową (o wiele wiele mniej niż kiedyś)
20. Mam 2 prawdziwe przyjaciółki.
21. Nienawidzę, gdy ktoś obgaduje mnie za plecami, a potem udaję przyjaciółkę.
22. W przeszłości zawsze chciałam mieć tatuaż i na 18ste urodzinki go właśnie sobie zrobiłam na prawej ręce na nadgarstku napis 'Never give up'.
23. Uwielbiam spaghetti, pizzę, pierogi ruskie itd.
24. Moim marzeniem jest pojechać do Hiszpanii - Lloret de mar!.
25. Lubię od czasu do czasu coś przeczytać.
26. Lubię każdą porę roku na swój sposób.
27. Do założenia bloga zmotywowałam się Ja sama i podchodziłam do niego parę razy.
28. O moim blogu wiedziałam tylko Ja lecz później na fb dodałam się do grupy 'Blogerzy!'. 

Mam nadzieję że wpis się spodoba! :)

M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz