czwartek, 23 lutego 2017

TŁUSTY CZWARTEK!


Witam Was! 
Czytaliście może Mój post który napisałam o 1 w nocy? Myślę że Wam się spodobał i bardzo miło Wam się go czytało! ;)
Jeśli chcecie jakieś konkretne posty lub coś to piszcie śmiało albo zadawajcie pytania również będzie mi bardzo miło i z chęcią na nie odpowiem!
Możecie mnie zaobserwować na INSTAGRAMIE: marzenapanekk
SNAPCHAT: maarz.1 

Jestem również dodana do snapchata grupowego gdzie będę prowadzić dzień SOBOTA!
Pisałam we wcześniejszym wpisie jak możecie nas znaleźć na fb, ask, snapchacie! Także z chęcią zapraszamy z dziewczynami! :)

Ogólnie jutro są Moje 20ste urodzinki i z tej okazji robię liv'a na Moim instagramie o godzinie 18:00! Także zacznijcie mnie obserwować jeśli jeszcze ktoś tego nie zrobił i z chęcią zapraszam na jutrzejszego liv'a! Będę tam otwierać prezenty, pokazywać kartki itd! Także na pewno będzie ciekawie! Jak i również powtórzę to na snapchacie prywatnym i snapchacie grupowym w sobotę! :)

A dzisiejszy wpis dotyczy tak jak widzicie tytuł 'TŁUSTY CZWARTEK'!
No i doczekaliśmy się już go w 2017 roku! Dopiero co pamiętam jakby wczoraj był Sylwester a tu już prawie 24 luty! Ale po prostu te dni i miesiące lecą po prostu znakomicie szybko! Wow! 
Dzisiaj byliśmy znów w Grajewie bo musieliśmy załatwić jedną sprawę, a po drodze wstąpiliśmy do sklepu i po balony! Wyszło ich równe 20! Po prostu zdziwiłam się że 20 tyle ile będę miała lat jutro! Wow! Tylko niestety potem nam pękły dwa! Ehhh.... :(
A tak przechodząc do tłustego czwartku to nie mogliście się pewnie doczekać tego dnia, prawda? Przyznać się ile pączków zjedliście? :P
Bo Ja osobiście zjadłam 2 i tyle mi wystarczyło! Po co aż tyle zjadać hehe! 


A teraz sobie własnie siedzimy z Moim mężczyzną i będziemy sobie grać w cs albo w czołgi! No i nie mogę się już doczekać północy i jutrzejszego dnia! :)


Całuję! M! :*




2 komentarze:

  1. Zjadłem 2 tylko :c nie mam się czym chwalic niestety

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń