wtorek, 21 lutego 2017

ORGANIZACJA KOSMETYKÓW!


Hejka Wam! 
Jak Wam mija dzień? Jesteście już pewnie po szkole, prawda? U mnie wszystko w porządku w sensie u Nas u mnie i u Mojego najukochańszego chłopaka na świecie! :)
Poszliśmy sobie spać po 1 w nocy a o dziwno wstaliśmy przed 9. Teraz przynajmniej mamy dłuższy dzień :). Bo Ja np mam tak że jak śpię do późnych godzin to potem szybko czas mi leci...:/

Przychodzę do Was z wpisem o tematyce 'ORGANIZACJA KOSMETYKÓW' jak już pewnie zauważyliście tytuł albo po zdjęciu mogliście się domyślić co będzie w tym poście! ;)

Wpadłam na ten wpis i na pomysł z organizacją kosmetyków jakoś przypadkowo, w sumie na internecie widziałam na różnych blogach że dziewczyny coś sobie takie zrobiły same w domu bądź za parę groszy. Ale Ja postanowiłam zrobić sobie to po swojemu i użyć swojej wyobraźni. Po prostu zdobyłam zwykłe pudełka po butach np albo po pudełku takim podłużnym w którym była podkładka pod myszkę do komputera! :)
No i potrzebowałam jeszcze do tego nożyczki, taśmę klejącą, białe kartki i wstążki. No i bym zapomniałam tam gdzie mam kredki do oczu i w drugim pędzle do makijażu to są zwykłe słoiki z taką szerszą wstążką i zrobiona kokardka. A na pudełkach jest tylko jedna kokardka a na reszcie po prostu zawinięta wstążka by to jakoś ładnie wyglądało! :)
Także na tym zdjęciu i na kolejnych które jeszcze tutaj wstawię możecie sobie zobaczyć jak to wszystko sobie poukładałam. :)


Pewnie zastanawiacie się dlaczego sobie coś takiego zrobiłam itd. Po prostu spodobało mi się to na innych blogach w sensie jeśli chodzi o to by sobie zrobić porządek w kosmetykach i w ogóle. Bo Ja tylko patrzyłam co mogłabym wykorzystać w czym trzymałabym kosmetyki. No i zapytałam się chłopaka czy nie ma jakiś pudełek itd. No i jakieś się znalazły z których powstały takie cuda! :)
Ja jestem zadowolona z efektu końcowego ponieważ mam wszystko na miejscu i posegregowane. Przynajmniej nie latają mi kosmetyki w różnych miejscach. Bo wcześniej jedne kosmetyki miała w kuferku który dostałam pod choinkę od siostry, druga część kosmetyków była w półce w łazience. A tak przynajmniej wszystkie kosmetyki są razem! Mi się to bardzo podoba i jestem z siebie zadowolona że tak mi to super wyszło! Chodź było troszkę roboty i troszkę ciężkiej! Myślę i mam nadzieję że Wam też się podoba! :)


Pozdrówki! M!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz