sobota, 11 lutego 2017

WALENTYNKI!


Hejka Wam! :)
Przychodzę do Was dzisiaj z postem o jakiej tematyce? Pewnie większości z Was się domyślają że chodzi o temat 'Walentynki'! Tak! Dokładnie będzie to post o Walentynkach które obchodzimy co roku 14 lutego! Wcześniej jakoś nie brałam pod uwagę tego święta bo nie miałam go z kim spędzać ale teraz już mam! Bo mam najukochańszego mężczyznę na świecie z którym jestem od grudnia! Wiem że to krótko i bardzo szybko już razem zamieszkaliśmy ale Go bardzo mocno kocham nad życie i ciesze się że mamy siebie codziennie! I teraz już mam z kim to święto spędzać! Nie przedłużając dłużej chciałabym z Wami się podzielić pomysłami na prezent jaki możecie zrobić dla swojego chłopaka bądź dla swojej ukochanej dziewczyny! :)
A zatem przechodzimy do wpisu! :)


1. Kubek.
Na prezent dla dziewczyny może być kubek z jakimś słodkim napisem, bądź z waszym imieniem chłopaki lub taki kubek jaki wam przedstawię poniżej. Oczywiście dziewczyny Wy również możecie kupić kubek dla chłopaka. :)



2. Woda po goleniu.
Drugim pomysłem na prezent a tym razem tylko dla chłopaka - jest to woda po goleniu. Tą wodę po goleniu ma mój chłopak. I powiem wam że ma bardzo śliczny zapach. Ja po prostu uwielbiam a wręcz kocham męskie perfumy czy własnie np woda po goleniu! Te zapachy - są po prostu niektóre cudowne! Więc to będzie idealny prezent i do tego jakaś bombonierka i chłopak na pewno się ucieszy. :)


3. List walentynkowy (walentynkę).
Tutaj Wam przedstawię że możecie napisać list walentynkowy (walentynkę) do każdej osoby której chcecie, no a jak już nie chcecie do każdej to możecie do Waszej najbliższej Wam osoby. To jest mój kolejny pomysł który można zrobić w tym pięknym dniu. Ja bym się bardzo ucieszyła gdybym dostała taką walentynkę. :)


4. Bransoletka dla ukochanej.
W tym pomyśle na prezent jest oczywiście bransoletka dla ukochanej dziewczyny! Nie mogło w tym poście u mnie tego zabraknąć. To jest jedna z najcudowniejszych rzeczy która mogłabym dostać na walentynki, urodziny! Po prostu kocham bransoletki takie jak będą przedstawione na poniższym zdjęciu z różnymi zawieszkami. Mogłabym nosić pełno takich! Po prostu jestem w nich zakochana! <3. I właśnie na walentynki z Moim misiem zrobiliśmy sobie taki prezent i nosimy takie bransoletki z puzzlem On nosi z grawerem 'Adrian i Marzena' A Ja noszę z 'Marzena i Adrian' 


5. Misiek.
I oczywiście ostatnim prezentem i pomysłem na prezent w moim poście znalazł się oczywiście misiek. Którego nie mogło zabraknąć. Taki prezent można sprawić jak i dla chłopaka jak i dla dziewczyny. Taki słodki i uroczy! :)


Mam nadzieję że wpis się spodobał! Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego blogu! :)
Jak i do zaobserwowania Mojego instagrama: marzenapanekk , i na snapchacie: maarz.1


M.

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wpis, świetnie pomysły na prezenty, bo właśnie czasem nie wiemy co komuś podarować w taki dzień jak Walentynki. Polecam i pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za tak miły komentarz! :)
      No dokładnie! :*
      Dziękuje kochanie! <3 :*

      Usuń
  2. Nawet jak ktoś jest sam, to sprawienie sobie takiego kubka jest świetną sprawą! Bo ja kocham kubki, a te które pokazujesz są suuuuuper!
    Pozdrawiam cieplutko, KINGA na Wieszaku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie mam podarować komu swojej walentynki , natomiast miałam nie dawno urodzinki więc dostałam same super rzeczy , więc to mi zastępuje ten cały 14 luty :D Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawdzone, klasyczne prezentysty. napewno każdy obdarowany (obdarowana) się ucieszy.
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń