sobota, 18 lutego 2017

SNAPCHAT GRUPOWY!



Hejka! Dzisiaj przychodzę do Was z wpisem na temat 'Grupowego Snapa'. Kiedyś w takim byłam dodana i było Nas więcej dziewczyn i każda miała swój dzień. Ale przez pewne dziewczyny które mnie hejtowały, dokuczały mi, byłam przez nie nękana itd to już po prostu musiałam zrezygnować i musiałam stamtąd odejść i nawet doszło do tego że musiałam usunąć swojego prywatnego snapa i po prostu założyć na nowo. Aż do tego doszło.. niestety... 

Ale ostatnio na facebook'u dodałam się do jednej z grup 'GRUPOWE SNAPY' i tam dodałam posta na temat własnie że chciałabym się przyłączyć do grupowego snapa. Nikt nie odpowiedział lecz potem napisałam jedna dziewczyna ale nie odezwała się niestety do dzisiaj... Ale weszłam dziś na messengera i miałam w folderze 'Inne' że mam jakąś wiadomość. Weszłam. Zaakceptowałam prośbę. I zobaczyłam że napisała do mnie pewna dziewczyna. Że potrzebują osoby do grupowego snapa i że widziała mój post w tej grupie i dlatego napisałam. Ja chętnie się zgodziłam. Opisałam parę zdań o sobie i wysłałam Jej moje zdjęcie bo potrzebowała. Potem dodałam screena tego naszego grupowego snapa na mojego prywatnego snapa by znajomi dodawali, dodałam również posta w tej grupie by nas również dodawali osoby a teraz właśnie pisze notkę na ten temat byście dodawali Nas na grupowego snapa! Jest Nas aż 7 dziewczyn. Czyli każda będzie miała swój dzień od poniedziałku do niedzieli. Ja mam SOBOTĘ! Więc mnie będziecie mogli zobaczyć w każdą sobotę! Oczywiście obserwujcie Nas cały czas i inne osoby w inne dni tygodnia! :)

Nasza nazwa do wyszukania naszego 'GRUPOWEGO SNAPA' to: svlogowy1
Nazwa po zaproszeniu to: Snapek Vlogowy
Nasz 'GRUPOWY ASK' to: https://ask.fm/Snapek_vlog
Powstał właśnie nasza grupa na facebook'u - zapraszam:
 https://www.facebook.com/groups/418341288510157/?ref=notif&notif_t=group_added_to_group&notif_id=1487456974969392 (Teen vlogers) 


Mój prywatny instagram to: marzenapanekk
Snapchat prywatny to: maarz.1

Fanpage prywatny na fb to: Marzenaap
Link do mojego prywatnego ask to: https://ask.fm/maaziix33




Także zapraszać nas na snapie jak i zadawajcie nam pytanka na ask! ;)




4 komentarze: