czwartek, 16 lutego 2017

PRZYJACIEL CZŁOWIEKA!

Hej Wam! Co tam, jak tam u Was? Jak Wam leci w szkole? Ma ktoś z Was ferie jeszcze? Albo dopiero zaczął? Chyba że już ferie się skończyły we wszystkich województwach? Ogólnie to nie orientuje się ponieważ już od dawna nie chodzę do szkoły więc jakoś za bardzo nie jestem w tym temacie!

U mnie jest wszystko dobrze. Jakoś się układa. Leci wszystko powolutku i do przodu. W związku również jest wszystko dobrze i pięknie tak jak powinno być! :)

Za 8 dni mam swoje 20ste urodzinki! Już nie mogę się doczekać! :)
24 lutego mam urodzinki jakby co! :). Także na pewno miłe komentarze od Was mi się na pewno przydadzą! A jeśli chcielibyście mi wysłać np jakaś kartkę, mały upominek czy coś w tym stylu to ja na prawdę bym się ucieszyła! Ale oczywiście nie zmuszam Was do niczego żebyście sobie czegoś złego nie pomyśleli! :*

A tak przechodząc do wpisu to pewna miła osóbka, dziewczyna - po prosiła mnie bym napisała o jednej pewnej rzeczy na moim blogu i się zgodziłam! :)

Jest bardzo miła, sympatyczna ma na imię Paulina! :) - tutaj poniżej podam Wam linka do Jej bloga! Także serdecznie do Niej zapraszam! :*

http://spam2506.blogspot.com/



Pewnie zastanawiacie się dlaczego post ma tytuł 'PRZYJACIEL CZŁOWIEKA'. To już Wam wszystko tłumaczę. Zacznijmy od tego kochacie zwierzęta? Bo Ja tak, gdybym mogła to przygarnęłabym każde zwierzątko które potrzebuje pomocy i miłości. Pewna osóbka - dziewczyna o imieniu Paulina napisała do mnie na priv i po prosiła mnie bym wspomniała o pewnej stronce na której możecie wpłacać pieniążki na zwierzątka - kota, psa który jest w potrzebie i potrzebuje pomocy. Możecie wpłacać każdą dowolną kwotę jaką tylko chcecie po przez przelew. Jeśli nie macie konta i nie możecie zrobić przelewu to nic nie szkodzi. Możecie wysłać sms któy kosztuje tylko 2,50 zł. Możecie pomóc też w inny sposób. Zakładasz tam konto. Wchodzi w link tutaj https://www.siepomaga.pl/s/klikaj . Klikając też bardzo pomagasz wtedy dana fundacja przeznacza coś na dany cel.


Tutaj też macie link: https://www.siepomaga.pl/zwierzeta




M.



2 komentarze: