poniedziałek, 27 lutego 2017

TOALETKA!

Hej kochani! Dzisiaj chciałam Wam o czymś powiedzieć. Coś o czym od bardzo dawna marzyłam, coś nad czym długo się zastanawiałam, szukałam w internecie inspiracji, zdjęć, opinii i w końcu się na to zdecydowałam. 

Pamiętacie jak parę dni temu pisałam Wam i wspominałam na live na instagramie że coś bardzo ale to bardzo mi się spodobało i że to chciałabym mieć i że  u różnych dziewczyn które prowadzą bloga albo kanał na Youtubie właśnie to widziałam? 

Tak właśnie! To chodzi o toaletkę. Rozglądałam się głównie na aukcjach jak np,: olx, allegro jak i twójpasaż.pl. Z olx nie chciałam bo wiecie jak to różnie bywa jeśli chodzi o olx, na allegro były ale niestety nie takie w miarę tanie na które było by mnie stać jak i stać mój portfel aż w końcu znalazłam o przyzwoitej cenie na stronie twójpasaż.pl. 

Ogólnie miałam dwie na oku w tej samej cenie tylko w jednej były tylko dwie małe szuflady i jedna duża i krzesełko i lustro, a w drugiej lustro, bez krzesełka i z pięcioma dużymi szufladami. Oczywiście wahałam się przez dłuższy czas ale w końcu zdecydowałam się że zamówię sobie tą bez krzesełka z lustrem i z pięcioma szufladami. A dlaczego taki wybór? A dlatego że mam więcej szuflad i mogę sobie wszystko porozdzielać jak i dokupić jakieś ładne białe pojemniczki czy coś w tym stylu i zarówno krzesełko albo pufę zawsze mogę sobie kupić albo wziąć jakieś krzesełko które mam w domu. Akurat mieszkam z chłopakiem i On ma ładne białe krzesła więc powinny pasować do toaletki a z czasem mogę sobie wszystko zmienić. :)

Właśnie dzisiaj dostałam pieniążki na konto od rodziców na urodzinki myślałam że będę mieć troszkę więcej i mi coś zostanie dla siebie pieniążków ale jednak nie dostałam tyle ile myślałam ale to nie problem Mój chłopak powiedział że na pewno dołoży mi parę groszy do tej toaletki także to żaden problem/ Był u lekarza dzisiaj i czekałam aż wróci do domku i chciałam z Nim wszystko skonsultować także wszystko jest okej i złożyłam zamówienie wczoraj coś po 23. Piszę że przesyłka ma dojść w ciągu 24h. Także dzisiaj przed 10 jedziemy do Grajewa i sobie wypłacę pieniążki a potem to już tylko czekać aż dojdzie przesyłka! Już nie mogę się doczekać jak na żywo będzie wyglądać ta toaletka! Mam nadzieję że wszystko będzie okej i będzie przepiękna! :)

No i to w sumie na tyle co chciałam opisać w tym wpisie wstępnie o toaletce którą w tym tygodniu na pewno już będę mieć! Jak sobie ją postawię tak jak ma być na pewno zrobię zdjęcia i pojawi się wpis wraz ze zdjęciami z Moją toaletką! A jeśli będziecie chcieli to również pojawi się wpis wraz ze zdjęciami oczywiście również co będę miała w środku tej toaletki no wiadomo kosmetyki ale najpierw będę musiała sobie wszystko uporządkować tak jak chce i poukładać! ;)

To tyle mam nadzieję że wpis się spodoba! ;)
Komentujcie, obserwuje! Zapraszam również na snapa: maarz.1 - możecie dodawać i zadawać mi pytania na snapchacie bądź tutaj w komentarzu Ja na pewno na snapchacie na nie odpowiem tylko wtedy musicie mnie tam dodać! ;)

A mój instagram to: marzenapanekk

M.

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Na pewno jak już dojdzie to się pochwalę tutaj na blogu! ;)
      Także na pewno zobaczysz!

      Usuń
  2. Jestem ciekawa ! :) Bardzo podobają mi się toaletki :)

    MONIQUE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Mi się też właśnie spodobały i musiałam sobie zamówić! Właśnie jest w drodze do mnie i nie wiem czy przyjdzie jutro czy pojutrze dopiero, jak myślicie? :(

      Usuń
  3. O jak super. Ja jeszcze zastanawiam się nad kupnem toaletki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Myślę że zdecydujesz się kupić! Mi właśnie dzisiaj ma przyjść mam nadzieję że wszystko będzie okej i będzie piękna! Na pewno!

      Usuń