środa, 1 marca 2017

TOALETKA! CZĘŚĆ DRUGA!

Hejo!
Co tam? Jak tam? Pewnie część z Was w szkole sobie siedzi no albo w pracy jeśli ktoś szedł na rano! 
My właśnie z Moim misiem sobie wstaliśmy, siedzimy, słuchamy sobie radia, przeglądamy internet, sprawdzamy maile i dopijamy sobie kawkę! ;)

Mam nadzieję że poprzedni wpis Wam się podobał na temat toaletki! Podobał się? ;)
Tam opisałam o toaletce tylko tak wstępnie, opisałam w takiej liczbie że jej jeszcze nie mam, że ją wtedy dopiero zamówiłam! Bo w tym poście już podzielę się z Wami czymś więcej! ;)

Także zapraszam do dalszego czytania... Mam nadzieję że ten wpis również Wam się spodoba! I dziękuje za miłe komentarze do poprzedniego! Oby więcej takich miłych komentarzy i tak dużo obserwujących!
A mianowicie...

W tym poście chce Wam przedstawić Moje rzeczy które kupiłam sobie w Pepko. Wszystkie rzeczy które będą tutaj na zdjęciach są kupione w pepko i to za grosze! Także polecam Wam abyście się tam przeszli bo tam na prawdę są super rzeczy! Miałam iść tylko do pepko po jedno pudełeczko do Mojej nowej toaletki którą właśnie już zamówiłam i dzisiaj już będzie właśnie czekamy na kuriera już nie mogę się doczekać!! Ahhhh! <3
Oczywiście na pewno wpis ze zdjęciami tej toaletki znajdzie się na Moim blogu a później na pewno jak już sobie wszystko poukładam, zorganizuje to i może pojawi się wpis ze zdjęciami na których będą kosmetyki i jak sobie je wszystkie zorganizowałam w toaletce! <3


Niech już ta toaletka przyjdzie! Nie mogę się po prostu już doczekać! <3
Mam nadzieję że na żywo będzie taka śliczna i przepiękna i że od razu się w niej zakocham! Na pewno! <3
Okej to przechodźmy do zdjęć. Będę Wam przedstawiać daną rzecz i do tego napiszę ile to mniej więcej kosztowało! :)
Także zapraszam! <3



Kule świetlne -Takie lampki możecie również znaleźć w pepko za jedyne 19,99 zł! Ja je będę miała powieszone ładnie na mojej toaletce! <3


Słoiczek -Taki pojemniczek z napisem 'Sweet Home' w tym będę trzymać waciki do zmywania makijażu. Kosztował - 4,99 zł

Świeczka w szkle z napisem 'Smile...' koszt 5,99 zł!


Dwie osłonki plastikowe sobie wzięłam - Jedna tylko 1,99 zł!

Osłonka plastikowa tą wzięłam sobie tylko jedną - Cena 4,99 zł!


Mam nadzieję że wpis się będzie podobać! :)
Mi te rzeczy się mega podobają będą mi ślicznie pasować do toaletki! <3
A także zapraszam na kolejne wpisy, gdzie na pewno kolejne dwa bądź kolejny jeden będzie również dotyczył toaletki! <3


M.

2 komentarze:

  1. Wszystko super tylko kolor toaletki będziesz miała biały, i te osłonki są również białe, nie warto było wziąć inny kolor aby odrozniały się? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak mi się podoba i tak chce by było w mojej toaletce! ;)

      Usuń