poniedziałek, 13 marca 2017

KUPIŁAM SOBIE SPRZĘT DO ROBIENIA PAZNOKCI! :)

Hejo Wam wszystkim którzy czytają Mojego bloga! Bardzo się z tego cieszę że aż Was tyle jest! Tylko jestem zdziwiona dlaczego np do postu o tematyce "TOALETKA! CZĘŚĆ DRUGA!" zobaczyło posta aż 273 osoby a np do postu "NOWE KOSMETYKI! DOSTAŁAM NA DZIEŃ KOBIET" jest tylko 85! Ale po krótkiej rozmowie z Moim chłopakiem i przedyskutowaniu tego doszliśmy do wniosku że po prostu przez to ile jest wyświetleń i ile dany post osób zobaczyło to mogę wywnioskować co najbardziej lubicie na Moim blogu oglądać i co Was fascynuje. No i dlatego o Toaletce Wam się podobało bardzo dlatego Was tak dużo było a przy kosmetykach już troszkę mniej. No nie wiem tak Mi i Mojemu chłopakowi się wydaję że to o to chodzi, chyba że się mylę! :)

A co tam u Was ciekawego? Jak po weekendzie? Wyspaliście się do szkoły dzisiaj? Mam nadzieję że tak! :)
My ogólnie mieliśmy jechać do Białegostoku pozałatwiać sprawy, ale jednak pojedziemy w środę a jutro do dentysty. W sumie dobrze że nie pojechaliśmy bo dzisiaj przyszła do mnie paczka bo zamówiłam sobie pewna rzecz którą zawsze chciałam mieć no i nie miałby kto odebrać bo musiałam być osobiście by podpisać odebranie paczki! ;)

Ogólnie to we wcześniejszych wpisach pokazywałam Wam że kupiłam sobie toaletkę no ale właśnie w piątek wieczorkiem ją sprzedałam i za te pieniążki właśnie zamówiłam sobie tą rzecz którą chce dzisiaj się z Wami podzielić tutaj we wpisie no i troszkę dla mnie zostało pieniążków więc będę mieć np na kosmetyki! ;)
Pewnie większość będzie pytać dlaczego sprzedałam toaletkę itd po prostu tak jakoś wyszło a że zawsze chciałam mieć tą rzecz którą zamówiłam to po prostu sprzedałam. A toaletkę zawsze mogę sobie kupić w innym terminie i może nawet lepszą i większą także Ja nie żałuję tej decyzji! <3

A teraz przejdźmy do wpisu! Mój zakup przez Allegro był następujący...

Zamówiłam sobie SPRZĘT DO ROBIENIA PAZNOKCI! <3




Lampa


A tutaj na dwóch pozostałych zdjęciach będzie pokazane co w zestawie jeszcze było! :)




Mam nadzieję że wpis się spodoba i będą miłe komentarze! :)
Instagram: marzenapanekk
Snapchat: maarz.1


M.

7 komentarzy:

  1. Oj będą pewnie piękne pazurki. Powodzenia i czekam na kolejny post z inspiracjami :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miły komentarz! :)
      No na pewno będą śliczne to jest Mój pierwszy zestaw więc muszę się wszystkiego nauczyć! :*

      Usuń
  2. Paznokcie będą sliczne sama chce kupic Sb taki zestawik ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na pewno będą śliczne <3
      To spoko, polecam! To jest Mój pierwszy zestawik muszę się wszystkiego nauczyć ale myslę że dam radę!

      Usuń
  3. Kilka dni temu również zamówiłam zestaw do paznokci! Także powodzonka!! :)


    irrytacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka dni temu również zamówiłam zestaw do paznokci! Także powodzonka!! :)


    irrytacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń