piątek, 10 marca 2017

NOWE KOSMETYKI! DOSTAŁAM NA DZIEŃ KOBIET!


Hejka!
Tak jak widzicie przychodzę do Was z wpisem na temat Dnia Kobiet który był 8 marca! Wiem że był dwa dni temu ale jakoś nie myślałam wcześniej by zrobić taki wpis na temat tego święta i by pokazać Wam co dostałam od Swojego mężczyzny! <3

A Wy jak spędziliście Dzień Kobiet? Z koleżankami? Z ukochanymi? Coś dostaliście ciekawego? ;)
Możecie napisać w komentarzu co dostaliście! ;)

My sobie siedzieliśmy w domku tylko we dwoje i spędzaliśmy ten dzień razem! A parę dni wcześniej byliśmy w Grajewie i poszliśmy do Rossmanna bo chciałam sobie zerknąć na korektor i tusz do rzęs, a także cienie do brwi. No i wybierałam chyba z 15 minut bo nie mogłam się zdecydować który korektor i tusz, zerkałam i szukałam takich w miarę tanich. No aż w końcu zdecydowałam się na korektor w miarę przyzwoitej cenie jak i tusz! ;)
Potem tylko chciałam zobaczyć po ile mniej więcej są cienie do brwi żebym wiedziała na przyszłość bo w tamten dzień miałam ich nie kupować! ;)

No i jak już miałam ten tusz i korektor no to mówię Mojemu ze już mam wszystko że możemy iść do kasy. Nagle On mi daje te cienie do ręki Ja mu mówię że nie ponieważ kupię sobie je w innym czasie po prostu że nie są mi teraz tak bardzo potrzebne! A On do mnie Kochanie trzymaj jak już masz korektor i tusz to i cienie do brwi abyś miała do kompletu. To będzie taki prezent dla ode mnie dla Ciebie na Dzień Kobiet! No po prostu kochany! Kocham Go Najbardziej na świecie! Ja wtedy nie brałam pod uwagę by On to traktował jako prezent na Dzień Kobiet ani by mi coś kupował! Bo dla mnie Najważniejsze jest to że jest obok mnie i okazuje mi miłość w inny sposób np: Że powie że mnie bardzo kocha, że na zawsze jesteśmy razem i tego typu słowa! <3 <3
Ale na prawdę zaskoczył mnie tymi słowami! :* :* <3
Kocham Go Najmocniej! A że dzisiaj dzień chłopaka to mu złożyłam życzenia na Facebook'u bo On mi również napisał piękne życzenia na Dzień Kobiet! Tylko smutno mi że nic dla Niego nie mam! :(

tutaj poniżej pokaże Wam te rzeczy. Ten tusz, cienie do brwi i korektor.
Napiszę Wam mniej więcej ceny bo nie pamiętam dokładnie! ;)


Tusz 11 zł coś, mniej więcej coś takiego! Szczoteczkę ma dość dużą i na prawdę wydłuża rzęsy Ja jestem z Niego zadowolona! Lecz inne dziewczyny może wolą by te rzęsy były jeszcze bardziej długie! :)




Korektor - też 11 zł coś ! ;)



Cienie do brwi - 14 zł coś ! ;) 



Mam nadzieję że wpis się spodobał! ;)
Zapraszam do obserwacji, do komentowania i również na portale społecznościowe!
Jak snapchat, instagram!
SNAPCHAT: MAARZ.1
INSTAGRAM: MARZENAPANEKK


M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz